02 oktober 2014

De 39 stegen

Idag är det 39 dagar (varje dag, ett steg sa någon historisk figur) kvar tills jag stiger in i Vallentunas högsta beslutande organ. Det blir inte skräckversionen ála Hitchcock utan mer som fars-versionen på Intiman.
 
För er som nu sätter kaffet i vrångstrupen så kan jag lugna er med att jag inte kommer bättra på kommunfullmäktiges clowneri och pajkastning, det är illa nog som det är.
 
Jag kommer fokusera på att vara den som är bäst förberedd och påläst inför mötena Då kan jag med saklighet och viss spets vinna de debatter som jag kommer ge mig in i. Samtidigt så gäller det att känna sina svagheter, man kan inte kunna allt. Då är det bra att ha kompetenta kamrater vid sin sida som rycker in.
 
EN NY MORGON GRYR VARJE DAG MED LÖFTE OM FÖRÄNDRING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar